Saturday, November 8, 2014

Jobless no more.

BUT! It is also mean that I have no more life. 

Assalamualaikum.

Saya mengalami tekanan emosi yang teruk sejak bekerja. Mana taknya, pagi pukul 10 pergi kerja. Balik dah nak dekat maghrib pukul 630 petang. Sampai rumah je dah malam.

Sampai rumah terus mandi. Lepas mandi segala baru rehat. Lepas tu online sebabnya saya tak boleh kalau tak online dalam sehari tu. Banyak urusan jual beli yang kena settlekan.

Sekarang ni fokus saya nak kumpul duit untuk buat braces aje. Done deposit payment, saya akan resign. Sebabnya tempat kerja yang super boring tu menyebabkan saya lemah longlai.

Rasa malas sangat nak pergi kerja. Tak semangat langsung. Ni pun bertahan sebab saya bawak laptop. Kalau tak, takde mende la nak mengadap selain dari kerja-kerja kat situ.

Maafkan saya sebab membebel kat sini. Tapi ini saje tempat saya nak meluahkan perasaan.

Babai. Kepada readers saya di blog sebelah, saya dah update chapter baru. Harap enjoy. 

Gigi takde kena cabut 4 batang. Sedih. 😢😢

No comments:

Post a Comment